Monday 4 December 2017

Jimmakos forex


4 lekcje z mojego pierwszego tygodnia na rynku Forex W tym tygodniu rozpocząłem handel forex na pełen etat. Zostałem przyklejony do ekranu przez 5 dni i sprzedałem od momentu, gdy się obudziłem, do chwili, gdy poszedłem spać. Podczas koniecznych przerw na lunch, siłownię, rodzinę i łazienkę, pozostaję w kontakcie z rynkiem forex za pośrednictwem smartfona, modyfikując i wykonując zamówienia. I to są 4 lekcje, których nauczyłem się, robiąc to wszystko. Forex początkujący Nie przez longshot. Kiedy po raz pierwszy przeprowadziłem demo na rynku forex, powróciło, gdy Refco został uznany za jednego z najpopularniejszych brokerów forex. Dla wielu z was nazwa może nie zadzwonić, ponieważ firma zbankrutowała wkrótce po jednym z pierwszych wstrząsów w czasach współczesnego handlu detalicznego. Od tego czasu i przez ostatnie 5 lub więcej lat handlowałem na rynku Forex w Interactive Brokers. Tak, nie, nie jestem początkującym w handlu forex, ale po raz pierwszy wziąłem to tak poważnie, aby stać się w pełnym wymiarze czasu forex przedsiębiorca przez cały tydzień. I na pewno było to zarówno zabawne, jak i wyczerpujące. Zarówno mentalnie, jak i fizycznie. Ale miało dobre dni. Lekcja 1: Nie handluj małymi ramami czasowymi Pozwól mi zacząć od krótkiego układu mojej konfiguracji handlowej. Oto szczypta ekranu, gdy szarpałem EURNZD. Kliknij, aby powiększyć. Używam 3 wykresów: dziennego, godzinnego i szybkiego, zazwyczaj 5-minutowego lub 3-minutowego. Czasami pójdę jeszcze szybciej, do wykresu 1-minutowego, ale jest to wyjątek. Zaczynam od spojrzenia na wykres dzienny, aby nadrobić długoterminowy trend, przejść do wykresu godzinowego, aby wskazać poziomy wsparcia i oporu za pośrednictwem linii trendu i punktów obrotu, a następnie użyć trzeciego wykresu, aby wybrać punkt wejścia. W większości przypadków moje zgłoszenia to zamówienia limitów, które czekają, aż rynek się wycofa lub spodziewa się prawdopodobnego odwrócenia po ustalonym trendzie. A potem nadchodzą wiadomości. Wiadomości na rynku Forex wahają się od nieistotnych do BARDZO znaczących. W zależności od znaczenia wiadomości pary walut mogą reagować gwałtownie lub wcale. Kiedy jest to pierwsze, rynek szaleje. To była jedna z takich okazji (gwałtowna), która spowodowała, że ​​straciłem zysk z dni, z powodu nadmiernego wysiłku. Ponieważ 5-minutowy wykres nie nadawał się do drukowania dużych czerwonych i zielonych świeczników z długimi ogonami, przestawiłem się na wykres 1-min. Krótko mówiąc, znalazłem się na wykresach 10-sekundowych Dla wielu handlowców te wykresy są pełne hałasu. Nie możesz przewidywać z powodu hałasu, czyli działania cenowego, które nie wydaje się być zgodne z wzorcem. Jednak gdy na rynku pojawiają się gorące wiadomości, trendy rozwijają się nawet w tych ramach czasowych. Problem polega na tym, że zapomniałeś o wielkim obrazie, znanym też jako wykres 5-minutowy lub wykres godzinowy. Wszystko działo się tak szybko, że za dużo wymieniłem, zmieniając kierunek w sekundach. Dopiero gdy wyszedłem z gazu i wróciłam do wykresu 3-minutowego, zdałem sobie sprawę, że prowadzę handel środkiem chaosu. Gdybym pozostała wolniejszym tempem, istniałyby pewne oczywiste poziomy wsparcia i oporu, z których mógłbym łatwo odebrać pieniądze. Zamiast tego wybrałem handel pomiędzy tymi kluczowymi poziomami, ponieważ rynek usiłował znaleźć kierunek, a byki walczyły z niedźwiedziami. Nigdy więcej nie przejdę do wykresów wielosekundowych, nawet jeśli mój makler je oferuje. Wykres 3-minutowy jest w porządku, jeśli chcę handlować dużo i szybko. Pobierz moje posty pocztą za darmo Dostarczę moje posty bezpośrednio do twojej skrzynki pocztowej, gdy tylko zostaną opublikowane. Wszystkie posty Jim Makos Jim Makos 14 września 2018 r. Jak startupy bitcoin mogą napędzać wiec na rynku bitcoin Poważni inwestorzy pompują ogromną ilość pieniądze w startupach Bitcoin. Jak ma to wpływ na zainteresowanie uruchamianiem bitcoiny. Jim Makos 15 maja 2018 r. Zrelaksuj się z rutyną handlową przy użyciu odpowiedniej ramki czasowej. Zapewnij sobie życie handlowe, wybierając odpowiedni czas dla swojego stylu życia, pozwalając poczuć się swobodnie. Jim Makos 10 marca 2018 Cztery powody, dla jakich jestem Krótki AUDNZD Krótka sprzedaż AUDNZD oparta na średnich ruchach, oporze oporu i krzyżu MACD. Przeczytaj, jak planuję. Jim Makos 9 marca 2018 r. W jaki sposób TradingView repostowanie do StockTwits może zostać udoskonalone TradingView umożliwia ponowne wprowadzenie pomysłów handlowych do StockTwits, podobnej do Twitteru platformy finansów. Ale dlaczego integracja. Jim Makos 9 lutego 2018 Jest teraz czas na zakup ropy naftowej Ropy naftowej robi próbę wycofania się z wyższych cen w tym miesiącu po 7-miesięcznym spadku. Jim Makos 8 lutego 2018 r. Przeczytaj i omów dokumenty finansowe w dwóch marginesach Czy potrafisz analizować informacje finansowe Przeczytaj, opiszesz i omówisz dane finansowe opublikowane przez firmy, takie jak zarobki i. Jim Makos 6 lutego 2018 Czy greckie koncerny8217 wolna upadek weź euro za dół Czy Euro i grecki giełda idą w parze Obie wydają się zawalić to. Jim Makos, 6 lutego 2018 r. Analiza akcji Activision i Twitter po zyskach Pomimo pozytywnych raportów o zarobkach, wykresy akcji Activision i Twitter pokazują słabe znaki. Więcej analizy technicznej na Yelp, Expedia. Jim Makos 2 lutego 2018 r. Korzystanie z systemu ATR w celu ustalenia utraty sprzedaży w handlu walutowym Czy jesteś sfrustrowany, gdy rynek uderza w stop loss i prowadzi do potwierdzenia przewidywania Udoskonal. Jim Makos 22 listopada 2017 4 lekcje z pierwszego tygodnia na rynku Forex Wydaje mi się, że rynek nauczył mnie kilku lekcji na swój pierwszy dzień na rynku Forex. Mam nadzieję, że oni. Jim Makos 11 sierpnia 2017 Prosty plan transakcyjny EURUSD, który może działać EURUSD, nie zamknął się na poziomie 1,3350 lub niższym przez rok. Chociaż może to być dobry powód do. Jim Makos 26 maja 2017 Czy Real Bitcoin proszę Stand up Bitcoin przeciwstawia się trendowi spadkowemu, zyskując 200 od niskiego kwietnia. Zanim jednak wymienisz Bitcoiny, rozważ. TradingGraphs Contributor 27 stycznia 2017 Dlaczego opcji binarnych nie można uznać za inwestycję Na rynku istnieje wiele opcji inwestycyjnych. Tutaj badamy, jakie są opcje binarne i dlaczego. TradingGraphs Contributor 18 stycznia 2018 Odpowiadanie na podstawowe pytania przed transakcją z opcjami binarnymi Jakie opcje binarne Jak mogę handlować z nimi Ins Outs. Strategie, regulacje i więcej informacji. TradingGraphs Contributor 5 października 2018 Porównanie Brokerów Binarnych Prawidłowo Opcje Binarne, na pierwszy rzut oka, wydają się stosunkowo prostą formą alternatywnych inwestycji online. Po prostu zadzwoń. Jim Makos 14 września 2018 Jak starty w bitcoinie mogą napędzać rajd na rynku Bitcoin Poważni inwestorzy pompują ogromną ilość pieniędzy w firmach Bitcoin. Jak ma to wpływ na zainteresowanie uruchamianiem bitcoiny. Jim Makos 15 maja 2018 r. Zrelaksuj się z rutyną handlową przy użyciu odpowiedniej ramki czasowej. Zapewnij sobie życie handlowe, wybierając odpowiedni czas dla swojego stylu życia, pozwalając poczuć się swobodnie. Jim Makos 10 marca 2018 Cztery powody, dla jakich jestem Krótki AUDNZD Krótka sprzedaż AUDNZD oparta na średnich ruchach, oporze oporu i krzyżu MACD. Przeczytaj, jak planuję. Jim Makos 9 marca 2018 r. W jaki sposób TradingView repostowanie do StockTwits może zostać udoskonalone TradingView umożliwia ponowne wprowadzenie pomysłów handlowych do StockTwits, podobnej do Twitteru platformy finansów. Ale dlaczego integracja. Jim Makos 9 lutego 2018 Jest teraz czas na zakup ropy naftowej Ropy naftowej robi próbę wycofania się z wyższych cen w tym miesiącu po 7-miesięcznym spadku. Jim Makos 8 lutego 2018 r. Przeczytaj i omów dokumenty finansowe w dwóch marginesach Czy potrafisz analizować informacje finansowe Przeczytaj, opiszesz i omówisz dane finansowe opublikowane przez firmy, takie jak zarobki i. Jim Makos 6 lutego 2018 Czy greckie zapasy8217 free fall take down Euro Do euro i grecka giełda idą ramię w ramię Obaj zdają się zawalać to. Jim Makos - tradinggrafy Artykuły Agilentowa notowania akcji na kluczowym poziomie wsparcia przed raportem Earnings Earnings raport dla Agilent Technologies (NYSE: A) wychodzi dzisiaj, podczas gdy cena akcji Agilent jest sprzedawana na kluczowym poziomie wsparcia. Agilent cena akcji znalazła znaczące poparcie na poziomie 25,50 dwa razy, zanim świecznik z młotkiem został wydrukowany w piątki blisko. W zależności od dzisiejszych aktualności giełdowych i akcji cenowej, poziom wsparcia może być Kontynuuj czytanie Agilent cena akcji na kluczowym poziomie wsparcia przed raportem zysków Prognoza EURUSD: Wykorzystanie poziomów Retrospekcja Fibonacciego na rynku Forex Wykres para EURUSD w handlu jest na poziomie 65,8 Fibonacciego dni, ponieważ wydrukował podwójny top miesiąc miesiąc temu na 1.3170 i może się przydać podczas prognozowania. Poziomy zniesienia Fibonacciego są uważane za ukryte poziomy wsparcia i oporu. Dość często pokrywają się one z oczywistymi poziomami wsparcia i oporu, takimi jak Kontynuuj czytanie Prognozy EURUSD: Wykorzystanie poziomów migracji Fibonacciego na rynku Forex Wykresy giełdowe z regułami analizy technicznej: linie trendów Wyjaśniliśmy już, jak używać poziomów wsparcia i oporu, gdy akcje i akcje handlu jaki jest moment obrotowy w handlu dziennym. Dzisiaj porozmawiamy o liniach trendów i o tym, jak znaleźć punkty wejścia dla strategii zgodnej z trendami. Nie ma znaczenia, czy akcje są notowane w górę, czy w dół w ciągu dnia, Kontynuuj czytanie Zapasy Day Trading z zasadami analizy technicznej: Linie trendów Kupno akcji Wal-Mart podczas Pullback Wal-Mart jest dziś w wiadomościach ze względu na raport o wynikach za III kwartał. Powód, dla którego piszę o zapasach WMT, jest jednak przypomnieniem słów, które napisałem o tym magazynie podczas poprzedniego raportu o zarobkach 3 miesiące temu, kiedy akcje WMT obracały się w wieku 75 lat: Kupuję Wal-Martu akcje po odrobieniu Czytaj dalej Kupno Walii Mart podczas Pullback Inwestowanie w 5 hazardu hazardowego w giełdach w Londynie Ladbrokes, William Hill, Betfair, 888 i BwinPartyPoker to 5 najpopularniejszych witryn hazardowych online. Ich akcje są notowane na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (LSE) i lepiej być dobrze poinformowanym przed inwestowaniem w te gry hazardowe. W ciągu ostatnich miesięcy Unia Europejska próbowała uregulować działalność hazardową online, nakładając podatki i kontynuując lekturę. Inwestując w 5 gier hazardowych na londyńskiej giełdzie kupując akcje Apple, gdy cena akcji AAPL spadła na 700 dolarów Na szczęście nie kupiłem akcji Apple za cenę 700 AAPL spadła 21,5 od rekordowo wysokiego poziomu i możesz zainwestować w akcję Apple za jedyne 547 na początku tego tygodnia. Kilka wskaźników technicznych pokazuje negatywne oznaki dotyczące silnego trendu wzrostowego akcji Apple, takich jak dywergencja MACD i poranek Czytaj dalej Kupowanie Apple Stock, gdy AAPL Cena akcji Hit 700 Day trading: Przeanalizuj swoje poprzednie transakcje, gdy stracisz pieniądze Wybrałem 3 akcje w wczoraj dni otwarte na dzień handlu z powodu otwarcia na nowe wzloty. Zgadnij, co straciłem na wszystkich z nich, ponieważ większość luk została wypełniona w ciągu dnia Handel na otwartych rynkach jest uważany za dość ryzykowny, ponieważ zmienność jest znacząco zwiększona, a handlowcy dzienni muszą kontynuować czytanie Trading Day: Analizuj swoje transakcje w przeszłości, gdy Tracisz pieniądze 3 Nowe oferty na listopad: ARRY, GURE i GTXI Dwa akcje biofarmaceutyczne i chemiczny to akcje, które kupiłem wczoraj przed zamknięciem. ARRY, GURE i GTXI mogą nie być moimi najlepszymi wyborami z technicznego punktu widzenia, ale podobał mi się stosunek nagród do tych transakcji. Poza tym zazwyczaj nie handluję zapasami, które niebezpiecznie zbliżają się do pensa. Czytaj dalej 3 nowe akcje na listopad: ARRY, GURE i GTXI Day Trading Akcje z analizami technicznymi Zasady: Handel Momentum Handel Momentum jest jedną z najpopularniejszych strategii dnia handlowego online . Pomimo, że analiza techniczna nie pomaga w tym przypadku tak jak w pierwszym dniu reguła poparcia i oporu, budowanie impetu jest wspólną cechą aktywnego handlu akcjami, które rozwijają silne trendy od początku dnia. Rynek otwiera się i kontynuuj czytanie Zapasy Day Trading z regułami analizy technicznej: Handel Momentum Moje pierwsze typy akcji na listopad: FCX, CLWR i XHB Zacząłem stosować moją strategię handlu wahadłowego z prawdziwymi pieniędzmi w listopadzie, a moje pierwsze 3 typy akcji to FCX, CLWR i zapasy XHB. Kupiłem te akcje podczas pierwszej godziny handlu na rynku NYSE i dziś zdałem sobie sprawę, że zainwestowałem w fundusz akcyjny, akcje wydobywcze i firmę telekomunikacyjną, która zapewnia Czytaj dalej Moje pierwsze oferty na listopad: FCX, CLWR i XHB Wybory prezydenckie pod wpływem debat i huragany Według wykresów Betfair na rynku wyborów prezydenckich debat debaty wzmocniły Romneys szansę wygrać wybory, ale w czasie huraganu Sandy Obamas kursy znacznie poprawiły się. Potwierdzenie tego stwierdzenia można znaleźć, patrząc na domyślny wykres procentowy szans wykresów Betfair. Los Obamów spadł z 85, aby kontynuować czytanie Wybory prezydenckie pod wpływem debat i huraganów Biorąc hazard na brazylijskim przemyśle stalowym (GGB) Wydaje się, że zainwestowałem w brazylijski przemysł stalowy wczoraj, kiedy kupiłem akcje GGB. Ponieważ moje obroty wahadłowe są w dużej mierze oparte na analizie technicznej oraz poziomach wsparcia i oporu, nie wiedziałem, że kupowałem udziały Gerdau SA, brazylijskiej firmy zajmującej się produkcją i sprzedażą wyrobów stalowych. To nie zmiana Kontynuuj czytanie Biorąc Gamble w Brazylijskim przemyśle stalowym (GGB) Poziomy wsparcia i oporu w wykresie miesięcznym PSSI Co dzieje się, gdy jesteś akcjonariuszem firmy, która została przejęta przez inną firmę W przypadku PSS World Medical Inc. zyski z inwestycji 30 w dzień po ogłoszeniu przejęcia przez McKesson Corporation. To jest dokładnie to, co się dzisiaj dzieje w odniesieniu do PSSI w magazynie, który kupiłem Kontynuuj czytanie Wsparcie i poziomy oporu w miesięcznym wykresie PSSI Zynga Party Poker Deal: Czy kupiłbyś akcje Zynga lub Bwin Teraz, kiedy Zynga łączy siły z Bwins Party Poker, jesteś zamierza kupić akcje Zynga lub inwestować w akcje Bwin, które są notowane na giełdach w Londynie Akcje BNP wzrastają dziś rano o 4,5, choć spadły one o 2,5 od otwarcia rynku w Londynie. W międzyczasie Zynga jest na giełdzie w wieku 13 lat Kontynuuj czytanie Zynga Party Poker Deal: Czy kupiłbyś akcje Zynga lub Bwin? Day Trading Monster Energy zapasy w czasie najświeższych wiadomości Monster Beverage Corporation jest w całej wiadomości od czasu, gdy FDA zaczęła śledzić doniesienia o pięciu zgonach związanych z Napój energetyczny Monstera wczoraj. Przełomowe wiadomości doprowadziły do ​​14,23 spadku zapasów Monster podczas poniedziałkowej sesji giełdowej. Jednak akcje MSNT prawie się nie zmieniły w ciągu pierwszych 4 godzin handlu. Handlarze Day powinni mieć ciąg dalszy czytania Day Trading Monster Energy w czasie najświeższych wiadomości Słuchaj raportów o zyskach przed handlem Akcje (C, COF) Citigroup i Capital One Raporty o zarobkach finansowych miały ogromny wpływ na ich wykresy giełdowe w tym tygodniu. Oba raporty o zarobkach pokonały szacunki, a ceny akcji znacznie wzrosły. Pierwsze wyniki za trzeci kwartał 2017 r. Dla Citigroup odnotowano w poniedziałek rano, ogłaszając 1,06 zysku na akcję w porównaniu z szacunkiem EPS na poziomie 0,96. To raport o zarobkach Pojawiło się przeczytanie Czytanie raportów o zarobkach przed rozpoczęciem obrotu zapasów (C, COF) Proste strategie obrotu swingiem dla handlu na giełdzie Co to jest strategia handlu swingiem Strategie Swing są zwykle krótkoterminowymi strategiami handlowymi, które skupiają się na wahaniach cen akcji. Kiedy zapasy rosną w górę lub w dół, rzadko idą w górę lub w dół w linii prostej. Najczęstsze trendy cen akcji odbijają się i drukują pullbacks na wykresach, zwiększając szansę Czytaj dalej Simple Swing Trading Strategies dla Stock Trading Swing Trading Day 11b: 5 nowych akcji Nowe 5 nowych akcji, które dodałem do mojego portfela transakcyjnego swing to DRYS, ACAD , STI, UAL i VVUS. Wyszedłem na długi czas na pierwsze 4 akcje, podczas gdy VVUS był jedynym akcjonariuszem, który mógłbym wybrać do krótkiej sprzedaży w ciągu dnia, w którym straciłem liczbę trzęsawek na wyższych obrotach. Może następna strategia giełdowa Im going Kontynuuj czytanie Swing Trading Day 11b: 5 nowe Stock Picks Stop Loss i zlecenia Stop Stop w handlu online Pieniądze i zarządzanie ryzykiem w handlu online to wszystko. Zlecenia stop loss i trailing stop to tylko niektóre z narzędzi używanych przez handlowców do zarządzania ryzykiem i ograniczania strat tak szybko, jak to możliwe, w celu zarabiania pieniędzy w Internecie. Niezależnie od bezpieczeństwa, transakcja zlecenia stop loss jest konieczna, gdy polecenie Stop Loss and Trailing Stop kontynuuje czytanie w Online Trading Swing Trading Dzień 9: Pozytywny zysk i strata Portfel papierów wartościowych systemu handlu wahadłami nadal wykazuje dodatni wynik finansowy oświadczenie po prawie 10 dniach testowania strategii, pomimo zrealizowanej straty 1 200. W poniedziałki zamknięcia rynku niezrealizowany zysk na 22 akcje spadł do 1.450 za zysk netto w wysokości 250. Złe wieści to Kontynuuj czytanie Swing Trading Dzień 9: Pozytywny zysk i strata FX Empire - firma, pracownicy, spółki zależne i stowarzyszone są nie ponoszą odpowiedzialności solidarnej, ani nie będą ponosić odpowiedzialności solidarnej za jakiekolwiek straty lub szkody wynikające z polegania na informacjach zamieszczonych na tej stronie. Dane zawarte w tej witrynie internetowej nie muszą być dostarczane w czasie rzeczywistym ani niekoniecznie są dokładne. FX Empire może otrzymać odszkodowanie od firm oferowanych w sieci. Wszystkie ceny są dostarczane przez animatorów rynku, a nie przez wymianę. Ponieważ takie ceny mogą nie być dokładne i mogą różnić się od rzeczywistej ceny rynkowej. FX Empire nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty handlowe poniesione przez użytkownika jako wynik łączności przy użyciu jakichkolwiek danych w FX Empire. Przejdź do FxempireRisking, aby zarabiać pieniądze i założyć rodzinę w Grecji. Gambler Advantage, bloger przedsiębiorcy. Lubi naukę, gry wideo, fotografię, filmowanie. Więcej o mnie w JimMakos. Korzystając z hazardu i inwestując w prawdziwe pieniądze w Internecie, wkładam pieniądze tam, gdzie mam usta. Prowadzę również własną firmę i piszę o moim sukcesie lub porażce: Finansowanie, Ekonomia i Inwestowanie Akcje, Forex i Futures Trading Gambling i iGaming Zakłady sportowe, amp trading Handel pokera Tworzenie stron internetowych Tworzenie treści, marketing internetowy i reklama. Fotografowanie amp videography Pisanie Zacząłem od liczenia kart na stoły do ​​blackjacka, a następnie przeniosłem się do handlu sportowego na giełdach zakładów, grałem w pokera online i skończyłem inwestować na giełdzie i forex. Kryteria oceny Highlights Study in Chemical Engineering

No comments:

Post a Comment