Saturday 9 December 2017

Opcje akcje podatkowe harmonogram d


Często zadawane pytania ndash Opcje na akcje Pytanie: opcje na akcje wygasają A. Opcje na akcje wygasają. Okres ważności waha się od planu do planu. Śledź swoje terminy i terminy wypróbowywaniaquo, ponieważ po wygaśnięciu ich opcji są bezwartościowe. Często istnieją specjalne zasady dotyczące pracowników, którzy przerywali pracę i byli na emeryturze, oraz pracowników, którzy zmarli. Te wydarzenia życiowe mogą przyspieszyć wygaśnięcie. Sprawdź swoje zasady dotyczące planu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat dat wygaśnięcia. P. Jak wpływają na uprawnienia, kiedy mogę korzystać z moich opcji A. Twój plan może mieć okres nabywania uprawnień, który wpływa na czas potrzebny na realizację opcji. Okres nabywania uprawnień to czas przyznania opcji, w którym musisz czekać, aż będziesz mógł skorzystać z opcji. Herersquos przykład: Jeśli okres przyznania opcji wynosi 10 lat, a okres nabywania uprawnień wynosi dwa lata, możesz rozpocząć korzystanie z opcji nabytych od dnia drugiej rocznicy przyznania opcji. Zasadniczo oznacza to, że masz ośmioletni okres czasu, w którym możesz ćwiczyć swoje opcje. Nazywa się to okresem ćwiczeń. Ogólnie rzecz biorąc, w okresie ćwiczeń możesz zdecydować, ile opcji ćwiczyć jednocześnie i kiedy je wykonywać. Q. Czy opcja na akcje jest taka sama, jak udział w akcjach emisji emitera A. Nie. Opcja na akcje daje ci prawo do zakupu akcji bazowych reprezentowanych przez opcję na przyszły okres po ustalonej z góry cenie. Q. Czy mogę użyć opcji więcej niż jeden raz? Nie. Po wykonaniu opcji na akcje nie można jej użyć ponownie. Q. Czy opcje wypłacają dywidendy A. Nie. Dywidendy nie są wypłacane z niewykorzystanych opcji na akcje. P: Co stanie się z opcjami na akcje, jeśli opuścisz swojego pracodawcę A. Zazwyczaj istnieją specjalne zasady w przypadku, gdy opuścisz swojego pracodawcę, przejdziesz na emeryturę lub umrzesz. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zapoznaj się z zasadami planu employerrsquos. Q. Jaka jest uczciwa wartość rynkowa opcji A. Prawidłowa wartość rynkowa to cena używana do obliczenia dochodu do opodatkowania i podatków potrącanych u źródła dla niekwalifikowanych opcji na akcje (NSO) lub alternatywnego minimalnego podatku dla opcji na akcje motywacyjne (ISO) . Wartość uczciwego rynku jest określona w planie firmy. P: Jakie są terminy blackout i kiedy są używane A. Terminy blackout to okresy z ograniczeniami w korzystaniu z opcji na akcje. Terminy blackout często pokrywają się z rokiem obrotowym spółki, rokiem obrotowym, harmonogramem wypłaty dywidendy i rokiem kalendarzowym. Aby uzyskać więcej informacji na temat dat awarii (jeśli takie istnieją), zobacz zasady planu companyrsquos. Q. Właśnie wykonałem ćwiczenie i sprzedałem moje opcje na akcje, kiedy handel rozlicza A. Twoje opcje na akcje zostaną rozliczone w ciągu trzech dni roboczych. Przychody (pomniejszone o koszty opcji, prowizje maklerskie oraz opłaty i podatki) zostaną automatycznie zdeponowane na koncie Fidelity. Q. Jak uzyskać dochód ze sprzedaży opcji na akcje A. Twoje opcje na akcje zostaną rozliczone w ciągu trzech dni roboczych. Przychody (pomniejszone o koszty opcji, prowizje maklerskie oraz opłaty i podatki) zostaną automatycznie zdeponowane na koncie Fidelity. P: Jak korzystać z konta Fidelity A. Pomyśl o swoim koncie Fidelity jako kompleksowym kontem maklerskim oferującym usługi zarządzania gotówką, narzędzia planowania i poradnictwa, handel online i szeroki zakres inwestycji, takich jak akcje, obligacje i fundusze inwestycyjne. Skorzystaj z konta Fidelity jako bramy do produktów i usług inwestycyjnych, które mogą zaspokoić Twoje potrzeby. Ucz się więcej. Często zadawane pytania dotyczące podatków Pytanie Czy skutki podatkowe są stosowane w przypadku opcji na akcje A. Tak, implikacje podatkowe są ndash i mogą być znaczące. Wykonywanie opcji na akcje jest skomplikowaną i czasami skomplikowaną transakcją. Przed rozważeniem skorzystania z opcji na akcje, należy skonsultować się z doradcą podatkowym. Pytanie: W zeszłym roku skorzystałem z niektórych niekwalifikowanych opcji na akcje dla pracowników w transakcji typu "wykonaj i sprzedaj" ("bez zlecenia exerciserdquo"). Dlaczego wyniki tej transakcji są odzwierciedlone zarówno na moim W-2, jak i na formularzu 1099-B A. Wierność działa tak, aby transakcja ćwiczeń i sprzedaży była prosta i bezproblemowa, więc wydaje się, że jesteś jedną transakcją . Dla celów federalnego podatku dochodowego transakcja typu "wykonaj i sprzedaj" (bezgotówkowa) niewykwalifikowanych opcji na akcje dla pracowników traktowana jest jako dwie oddzielne transakcje: ćwiczenie i sprzedaż. Pierwsza transakcja polega na wykonaniu opcji pracowniczych, w których spread (różnica między ceną dotacji a wartością rynkową akcji w momencie wykonania) traktowany jest jako zwykły przychód z wynagrodzenia. Jest on zawarty na formularzu W-2 otrzymanym od pracodawcy. Wartość godziwa nabytych akcji ustalana jest zgodnie z zasadami programu. Zwykle cena akcji na poprzednim rynku jest bliska. Druga transakcja ndash sprzedaż właśnie nabytych akcji traktowana jest jako osobna transakcja. Ta transakcja sprzedaży musi zostać zgłoszona przez Twojego brokera na formularzu 1099-B i jest podana na schemacie D twojego federalnego zeznania podatkowego. Formularz 1099-B zawiera dochody brutto ze sprzedaży, a nie kwotę dochodu netto, od której nie będzie wymagane dwukrotne płacenie podatku od tej kwoty. Twoja podstawa opodatkowania udziałów nabytych w trakcie realizacji równa się godziwej wartości rynkowej akcji minus kwota zapłacona za akcje (cena dotacji) plus kwota traktowana jako zwykły dochód (spread). W związku z tym, w ramach transakcji typu "wykonaj i sprzedaj" Twoja podstawa opodatkowania będzie zwykle równa lub zbliżona do ceny sprzedaży w transakcji sprzedaży. W rezultacie zwykle nie odnotowałbyś minimalnego zysku lub straty, jeśli w ogóle, na etapie sprzedaży w tej transakcji (chociaż prowizje zapłacone za sprzedaż zmniejszyłyby przychody ze sprzedaży podane na liście D, co samo w sobie spowodowałoby - strata kapitału równa się zapłaconej prowizji). Transakcja typu "ćwiczenia i wstrzymaj" niewykwalifikowanych opcji na akcje dla pracowników obejmuje tylko część wykonawczą tych dwóch transakcji i nie obejmuje formularza 1099-B. Należy zauważyć, że stanowe i lokalne traktowanie podatkowe tych transakcji może się różnić, a traktowanie podatkowe opcji opcji motywacyjnych (ang. Incentive stock options - ISO) podlega innym zasadom. Zaleca się skonsultowanie się z własnym doradcą podatkowym w sprawie skutków podatkowych wykonywania opcji na akcje. P: Co to jest dyskwalifikujący dyspozycja A. Dyskwalifikacja ma miejsce, gdy sprzedajesz akcje przed określonym okresem oczekiwania, co ma konsekwencje podatkowe. Dyskwalifikujące się dyspozycje odnoszą się do opcji na akcje motywacyjne i do zakwalifikowanych planów zakupu akcji. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się ze swoim doradcą podatkowym. P. Jaki jest alternatywny podatek minimalny (AMT) A. Alternatywny podatek minimalny (AMT) to system podatkowy, który uzupełnia federalny system podatku dochodowego. Celem AMT jest zapewnienie, że każdy, kto korzysta z niektórych przywilejów podatkowych, zapłaci co najmniej minimalną kwotę podatku. Aby uzyskać więcej informacji o tym, jak AMT może wpłynąć na twoją sytuację, skontaktuj się ze swoim doradcą podatkowym. Pytanie: Jak płacić podatki, gdy inicjuję transakcję typu "wykonaj i sprzedaj" A. Należne podatki od zysku (wartość godziwa rynkowa w momencie sprzedaży, pomniejszona o cenę grantu), minus prowizje maklerskie i obowiązujące opłaty od transakcje typu "odtwórz i sprzedaj" są potrącane z przychodów ze sprzedaży akcji. Twój pracodawca podaje stawki podatku u źródła. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Ćwiczenie opcji na akcje. Możesz skontaktować się ze swoim doradcą podatkowym, aby uzyskać informacje dotyczące konkretnej sytuacji. Q. Jak sprzedać udziały na moim koncie, które nie są częścią mojego planu opcji A. Zaloguj się do swojego konta i wybierz następujące opcje: Konta Karta Wzmocnienie portfela Lista rozwijana Wybierz działanie Wybierz Zasoby handlowe P: Jak wyświetlić różne udziały w moim koncie Fidelity A. Po zalogowaniu się na swoje konto, wybierz Pozycje z menu rozwijanego. Na tym ekranie kliknij opcję Cost Basis na środkowej karcie i wybierz opcję View Lots z pozycji, w których istnieje wiele udziałów. Udziały oznaczone kolorem niebieskim wskazują, że akcje, które zostały sprzedane, mogą powodować skutki podatkowe i mogą podlegać dyskwalifikacji. P: Jak mogę ustalić, jaki może być implikowany podatek, jeśli sprzedałbym moje akcje A. W ramach opcji Wybierz działanie - stawka za pozycje, Wierność wyświetla na niebiesko przyrost zysku dla określonej partii. Po kliknięciu w losowanie może pojawić się następujący komunikat: Zgłoszone transakcje sprzedaży obejmują jedną lub więcej sprzedaży akcji nabytych w ramach programu kompensaty kapitału, które są zdyskwalifikowanymi rozporządzeniami do celów podatkowych, a zysk z tego może być traktowany jako zwykły dochód, a nie kapitał zdobyć. Q. Jak wybrać konkretną część udziału przy sprzedaży akcji firmy A. Po zalogowaniu się na swoje konto, wybierz Handel z rozwijanego menu. Na tym ekranie wybierz numer konta, pod którym chcesz sprzedać swoje akcje. Wprowadź liczbę udziałów, symbol i cenę, a następnie kliknij opcję Określone transakcje na akcjach. Wprowadź konkretne partie, które chcesz sprzedać, i priorytet, w jakim zostaną sprzedane. Wybierz Kontynuuj, Zweryfikuj zamówienie i wybierz Złóż zamówienie. Jeśli posiadasz partie, które mogą być podstawą prawnego rozporządzenia (patrz wyżej), powinieneś starannie rozważyć konsekwencje podatkowe specyfikacji towaru. Jeśli otrzymasz opcję kupowania zapasów jako zapłaty za swoje usługi, możesz mieć dochód po otrzymaniu opcja, gdy korzystasz z opcji, lub gdy pozbywasz się opcji lub zapasów otrzymanych podczas korzystania z opcji. Istnieją dwa rodzaje opcji na akcje: Opcje przyznane zgodnie z planem zakupu akcji pracowniczych lub planem opcji motywacyjnej (ang. Incentive stock option) są ustawowymi opcjami na akcje. Opcje na akcje, które nie są przyznawane ani w ramach planu zakupu akcji pracowniczych, ani w planie ISO, są niestatycznymi opcjami na akcje. Zobacz Publikację 525. Dochód podlegający opodatkowaniu i nieobsługiwany. o pomoc w ustaleniu, czy przyznano Ci ustawową lub niestateczną opcję na akcje. Ustawowe opcje na akcje Jeśli twój pracodawca przyzna ci ustawową opcję na akcje, generalnie nie wliczasz żadnej kwoty do dochodu brutto, kiedy otrzymujesz lub realizujesz opcję. Jednakże możesz podlegać alternatywnemu minimalnemu podatkowi w roku, w którym korzystasz z ISO. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z Instrukcją formularza 6251. Masz dochód do opodatkowania lub stratę do odliczenia, gdy sprzedajesz zapasy, które kupiłeś, korzystając z opcji. Zasadniczo traktujesz tę kwotę jako zysk lub stratę kapitału. Jeśli jednak nie spełnisz specjalnych wymagań dotyczących okresu posiadania, będziesz musiał traktować dochód ze sprzedaży jako zwykły dochód. Dodaj te kwoty, które są traktowane jako pensje, do podstawy zasobu przy określaniu zysku lub straty na stanie zapasów. Patrz Publikacja 525 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat rodzaju opcji na akcje, a także zasad dotyczących zgłaszania dochodu i sposobu zgłaszania dochodu do celów podatku dochodowego. Opcja motywacyjna - Po wykonaniu zlecenia ISO, powinieneś otrzymać od swojego pracodawcy formularz 3921 (PDF), wykonanie opcji na akcje motywacyjne w sekcji 422 (b). Ten formularz będzie zawierał ważne daty i wartości potrzebne do ustalenia właściwej kwoty kapitału i zwykłych dochodów (jeśli dotyczy), które zostaną zgłoszone po powrocie. Plan zakupów pracowniczych - po pierwszym przekazaniu lub sprzedaży akcji nabytej poprzez skorzystanie z opcji przyznanej zgodnie z planem zakupu akcji pracowniczych, powinieneś otrzymać od swojego pracodawcy formularz 3922 (PDF), przekazanie akcji nabyte w ramach planu skupu pracowników Sekcja 423 (c). Ten formularz będzie zawierał ważne daty i wartości potrzebne do ustalenia prawidłowej kwoty kapitału i zwykłego dochodu, które zostaną zgłoszone podczas Twojego powrotu. Niestacjonarne opcje na akcje Jeśli twój pracodawca przyzna ci niestateczny program akcji, kwota przychodu, który ma zostać uwzględniony, oraz czas na jego włączenie zależy od tego, czy można łatwo określić uczciwą wartość rynkową opcji. Łatwo określona uczciwa wartość rynkowa - Jeśli opcja jest aktywnie sprzedawana na ustalonym rynku, możesz łatwo określić uczciwą wartość rynkową opcji. Patrz Publikacja 525, aby zapoznać się z innymi okolicznościami, w których można łatwo określić wartość rynkową opcji oraz zasady ustalania, kiedy należy raportować przychód dla opcji o łatwo możliwej do ustalenia uczciwej wartości rynkowej. Trudno określić uczciwą wartość rynkową - większość nieistotnych opcji nie ma łatwej do określenia rynkowej wartości. W przypadku opcji niestanowiących opcji bez łatwo możliwej do ustalenia wartości godziwej, nie ma żadnego zdarzenia podlegającego opodatkowaniu, gdy opcja zostaje przyznana, ale należy uwzględnić w przychodach godziwą wartość rynkową akcji otrzymanych podczas wykonania, pomniejszoną o zapłaconą kwotę, przy korzystaniu z opcji. Masz dochód do opodatkowania lub stratę do odliczenia, gdy sprzedajesz zapasy, które otrzymałeś, korzystając z opcji. Zasadniczo traktujesz tę kwotę jako zysk lub stratę kapitału. Szczegółowe informacje i wymagania dotyczące raportowania można znaleźć w Publikacji 525. Strona Ostatnia weryfikacja lub zaktualizowana: 17 lutego 2017 r. Zastosuj formularz 8949, aby zgłosić sprzedaż lub zamianę aktywów kapitałowych (zdefiniowanych później) niezgłoszonych w innym formularzu lub harmonogramie. Wypełnij wszystkie niezbędne strony formularza 8949 przed ukończeniem linii 1b, 2, 3, 8b, 9 lub 10 harmonogramu D. Zobacz linie 1a i 8a. później, aby uzyskać więcej informacji o tym, kiedy Formularz 8949 jest potrzebny i kiedy nie jest. Użyj formularza 4797, aby zgłosić następujące rzeczy. SprzedaŜ lub zamiana: Nieruchomości uŜytej w handlu lub działalności gospodarczej Amortyzowane i podlegające amortyzacji dobra materialne uŜywane w handlu lub działalności gospodarczej (ale patrz Dyspozycja umorzenia nieruchomości niewykorzystywana w handlu lub działalności handlowej w formularzu 4797) Olej, gaz, energia geotermalna, lub inne mienie mineralne i właściwość sekcji 126. Przymusowe konwersje (inne niż z wypadku lub kradzieży) mienia używanego w handlu lub biznesie oraz aktywa kapitałowe mające więcej niż 1 rok dla działalności gospodarczej lub zysku. Ale zobacz Dyspozycję własności podlegającej amortyzacji nieużywanej w handlu lub firmie w formularzu 4797. Unieszkodliwianie niekapitalnych aktywów innych niż zapasy lub mienie przechowywane głównie w celu sprzedaży klientom w zwykłym obrocie handlowym lub biznesie. Zwyczajna strata ze zbycia, zamiany lub bezwartościowości akcji inwestycyjnej małego przedsiębiorstwa (sekcja 1242). Zwyczajna strata z tytułu zbycia, zamiany lub utraty wartości małego przedsiębiorstwa (sekcja 1244). Zwykły zysk lub strata na papierach wartościowych lub towarach przechowywanych w związku z działalnością handlową, jeśli wcześniej dokonałeś wyboru na rynku. Zobacz Traders in Securities. później. Skorzystaj z formularza 4684, aby zgłosić mimowolne konwersje majątku z powodu wypadku lub kradzieży. Użyj formularza 6781, aby zgłosić zyski i straty z sekcji 1256 umów i rozszczepień. Użyj formularza 8824, aby zgłosić podobne wymiany. Giełda podobnego rodzaju ma miejsce, gdy wymieniasz nieruchomości biznesowe lub inwestycyjne na nieruchomości tego rodzaju. Skorzystaj z formularza 8960, aby obliczyć podatek od zysków netto z inwestycji w zyski i straty wykazane w Załączniku D, w tym zyski i straty z tytułu obrotu papierami wartościowymi. Kapitałowy majątek Większość majątku, którego jesteś właścicielem i którego używasz do celów osobistych lub inwestycji, jest atutem kapitałowym. Na przykład Twój dom, meble, samochód, akcje i obligacje są aktywami kapitałowymi. Atutem kapitałowym jest każda posiadana przez ciebie nieruchomość, z wyjątkiem następujących rzeczy. Zapasy w handlu lub innej nieruchomości ujętej w zapasach lub przechowywane głównie w celu sprzedaży klientom. Ale zobacz Tip o niektórych kompozycjach muzycznych lub prawach autorskich, później. Należności lub nuty: w przypadku usług świadczonych w ramach zwykłego handlu lub działalności gospodarczej, w przypadku usług świadczonych jako pracownik lub ze sprzedaży zapasów w handlu lub innej własności wchodzącej w skład zapasów lub przechowywanych głównie w celu sprzedaży klientom. Własność podlegająca amortyzacji używana w handlu lub firmie, nawet jeśli jest w pełni zamortyzowana. Nieruchomości wykorzystywane w handlu lub firmie. Prawo autorskie do utworu literackiego, muzycznego lub artystycznego, list lub memoriał lub podobna własność, które są: Utworzone przez osobistych wysiłków Przygotowane lub wyprodukowane dla ciebie (w przypadku listu, memoriału lub podobnej własności) lub Otrzymane w okolicznościach (takich jak jak przez darowiznę), które uprawniają Cię do podstaw osoby, która utworzyła nieruchomość lub dla której nieruchomość została przygotowana lub wyprodukowana. Zobacz poradę dotyczącą niektórych kompozycji muzycznych i praw autorskich poniżej. Publikacja rządu Stanów Zjednoczonych, w tym rekord Kongresu, otrzymana od rządu za mniej niż normalna cena sprzedaży lub otrzymana w okolicznościach, które uprawniają Cię do otrzymania podstawy od osoby, która otrzymała publikację za mniej niż normalna cena sprzedaży. Niektóre towarowe instrumenty pochodne o charakterze towarowym przechowywane przez dealera i połączone z działalnością dealerów jako sprzedawca. Patrz sekcja 1221 (a) (6). Niektóre transakcje zabezpieczające zawarte w normalnym toku handlu lub działalności. Patrz sekcja 1221 (a) (7). Materiały eksploatacyjne regularnie używane w handlu lub firmie. Możesz traktować jako aktywa kapitałowe określone kompozycje muzyczne lub prawa autorskie sprzedawane lub wymieniane. Zobacz Pub. 550 po szczegóły. Podstawa i podstawy ewidencji to kwota inwestycji w nieruchomości dla celów podatkowych. Podstawą kupowanej nieruchomości jest zwykle jej koszt. Istnieją specjalne zasady dotyczące niektórych rodzajów własności, takich jak własność dziedziczona. Musisz znać swoją podstawę, aby obliczyć zysk lub stratę ze sprzedaży lub innej dyspozycji nieruchomości. Musisz przechowywać dokładne zapisy, które wskazują podstawę i, jeśli to konieczne, dostosowaną podstawę twojej nieruchomości. Twoje rekordy powinny pokazywać cenę zakupu, w tym prowizje zwiększające się do podstawy, takie jak koszt ulepszeń i obniżek do podstawy, takich jak amortyzacja, dystrybucje bez dodatków w magazynie i podziałów akcji. Jeśli otrzymałeś oświadczenie z listą A (formularz 8971) od wykonawcy nieruchomości lub innej osoby, która złożyła wniosek o zwrot podatku od nieruchomości po lipcu 2018 r., Możesz zostać poproszony o podanie podstawy zgodnej z wartością nieruchomości z tytułu podatku od nieruchomości. Aby uzyskać więcej informacji na temat ciągłego raportowania bazowego i ogólnie, patrz Kolumna (e) 8212Cost lub Inna podstawa w instrukcjach dla Formularza 8949 oraz następujące publikacje. Pub. 551, Podstawa aktywów. Pub. 550, Dochody i wydatki inwestycyjne (w tym zyski i straty kapitałowe). Zgłosić krótkoterminowe zyski lub straty w części I. Zyskać długoterminowe zyski lub straty w części II. Okres utrzymywania krótkoterminowych zysków i strat kapitałowych wynosi 1 rok lub mniej. Okres posiadania długoterminowych zysków i strat kapitałowych trwa dłużej niż rok. Więcej informacji na temat okresów zatrzymania znajduje się w Instrukcji dla formularza 8949. Dochody kapitałowe Zysk wypłacany jest przez fundusz inwestycyjny (lub inną regulowaną spółkę inwestycyjną) lub fundusz inwestycyjny w postaci nieruchomości ze zrealizowanych długoterminowych zysków kapitałowych netto. Wypłaty zrealizowanych krótkoterminowych zysków netto nie są traktowane jako zyski kapitałowe. Zamiast tego są one uwzględnione na formularzu 1099-DIV jako zwykłe dywidendy. Wprowadź w harmonogramie D, wiersz 13, całkowite wypłaty zysków kapitałowych wypłaconych w ciągu roku, niezależnie od tego, jak długo utrzymałeś swoją inwestycję. Kwota ta jest pokazana w polu 2a formularza 1099-DIV. Jeśli w polu 2b jest kwota, uwzględnij tę kwotę w wierszu 11 Arkusza zysku niezabezpieczonego 1250 w tych instrukcjach, jeśli wypełnisz wiersz 19 Harmonogramu D. Jeśli w polu 2c znajduje się kwota, zobacz Wykluczenie zysku na kwalifikowanym małym Akcje biznesowe (QSB). później. Jeśli w polu 2d jest kwota, uwzględnij tę kwotę w wierszu 4 28 arkusza zysku z zyskiem w tych instrukcjach, jeśli wypełnisz wiersz 18 harmonogramu D. Jeśli otrzymałeś wypłatę zysków kapitałowych jako kandydat (czyli zapłacono im ty, ale w rzeczywistości należysz do kogoś innego), zgłoś o harmonogramie D, wiersz 13, tylko kwotę, która należy do ciebie. Dołącz oświadczenie pokazujące pełną kwotę, którą otrzymałeś i kwotę, którą otrzymałeś jako kandydat. Zapoznaj się z Instrukcją Harmonogramu B, aby uzyskać informacje na temat wymogu składania Formularzy 1099-DIV i 1096. Sprzedaż Twojego domu Nie musisz zgłaszać sprzedaży lub wymiany głównego domu. Jeśli musisz to zgłosić, wypełnij Formularz 8949 przed Harmonogramem D. Zgłoś sprzedaż lub zamianę głównego domu na Formularzu 8949, jeśli: Nie możesz wykluczyć całego swojego zysku z dochodów, lub Otrzymałeś Formularz 1099-S do sprzedaży lub wymiany . Wszelkie korzyści, których nie można wykluczyć, podlegają opodatkowaniu. Generalnie, jeśli spełnisz dwa poniższe testy, możesz wykluczyć do 250 000 zysku. Jeśli zarówno ty, jak i twój małżonek spełnisz te testy i złożysz wspólny zwrot, możesz wykluczyć do 500 000 zysku (ale tylko jeden z małżonków musi spełnić wymóg posiadania własności w teście 1). Test 1. W okresie 5 lat, które upłynęły w dniu sprzedaży lub wymiany domu, posiadałeś go przez 2 lata lub dłużej (wymóg posiadania) i mieszkałeś w nim jako główny dom przez 2 lata lub dłużej (wymóg korzystania ). Test 2. Nie masz wykluczonego zysku ze sprzedaży lub wymiany innego głównego domu w ciągu 2-letniego okresu kończącego się w dniu sprzedaży lub wymiany domu. Zredukowane wykluczenie. Nawet jeśli nie spełnisz jednego lub obu z powyższych dwóch testów, nadal możesz ubiegać się o wykluczenie, jeśli sprzedałeś lub zamieniłeś dom z powodu zmiany miejsca zatrudnienia, stanu zdrowia lub pewnych nieprzewidzianych okoliczności. W takim przypadku maksymalna wartość wzmocnienia, którą można wykluczyć, zostaje zmniejszona. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Pub. 523. Sprzedaż domu przez żyjącego współmałżonka. Jeśli współmałżonek zmarł przed sprzedażą lub wymianą, nadal można wykluczyć do 500 000 zysku, jeżeli: Sprzedaż lub wymiana nastąpiła nie później niż 2 lata po śmierci współmałżonka Tuż przed śmiercią małżonków oboje małżonkowie spełnili wymóg użycia testu 1 . co najmniej jeden z małżonków spełnił wymóg posiadania tytułu 1. i oboje małżonkowie spełnili Test 2, a Ty nie wziąłeś ślubu przed sprzedażą lub wymianą. Wyjątki od testu 1. Możesz wybrać 5-letni okres próbny na własność i użyć go w teście 1 zawieszonym w dowolnym okresie, w którym ty lub twój małżonek służysz poza Stanami Zjednoczonymi jako wolontariusz Korpusu Pokoju lub służysz jako wykwalifikowany urzędnik rozszerzony jako członek służb mundurowych lub służby zagranicznej Stanów Zjednoczonych, jako pracownik społeczności wywiadowczej lub poza Stanami Zjednoczonymi jako pracownik Korpusu Pokoju. Oznacza to, że możesz być w stanie spełnić Test 1, nawet jeśli ze względu na twoją usługę faktycznie nie korzystałeś z domu jako głównego domu przez co najmniej wymagane 2 lata w ciągu 5-letniego okresu kończącego się w dniu sprzedaży. Pięcioletni okres nie może zostać przedłużony na więcej niż 10 lat. Tamara kupuje dom w Wirginii w 2004 roku, który używa jej jako głównego domu przez 3 lata. Przez 8 lat, od 2007 r. Do 2018 r., Tamara pełni służbowe, rozszerzone pełnienie służby jako członek służb mundurowych w Kuwejcie. W 2018 roku Tamara sprzedaje dom. Tamara nie korzystała z domu jako swojego głównego domu przez 2 z 5 lat przed sprzedażą. Aby spełnić Test 1. Tamara postanawia zawiesić pięcioletni okres próbny podczas swojego ośmioletniego okresu służby mundurowej w Kuwejcie. Ponieważ ten 8-letni okres nie będzie brany pod uwagę przy ustalaniu, czy używała domu jako swojego głównego domu przez 2 z 5 lat przed sprzedażą, spełnia wymagania dotyczące własności i użycia testu 1. Kwalifikowane rozszerzone cło. Sprzedaż lub inne zbycie udziałów w spółce może skutkować zwykłymi dochodami, zyskami z kolekcjonowania (zyski 28 stóp) lub zyskiem niezapłaconym w części 1250. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat 28-stopniowego wzmocnienia, patrz instrukcje dla linii 18. Szczegółowe informacje na temat niezabezpieczonej sekcji 1250 zysku, patrz instrukcje dla linii 19. Aktywa kapitałowe przeznaczone do użytku osobistego Zasadniczo, zyski ze sprzedaży lub wymiany aktywów trwałych przeznaczonych na cele osobiste użycie to zysk kapitałowy. Zgłoś go na formularzu 8949, zaznaczając pole C (jeśli transakcja jest krótkoterminowa) lub pole F (jeśli transakcja jest długoterminowa). Jeśli jednak zamienisz własność podlegającą amortyzacji na osobisty użytek, całość lub część zysków ze sprzedaży lub wymiany tej nieruchomości może zostać odzyskana jako zwykły dochód. Użyj części III formularza 4797, aby określić wielkość zwykłego zwrotu dochodu. Kwota przechwycenia jest zawarta w wierszu 31 (i wierszu 13) formularza 4797. Nie należy wprowadzać żadnych zysków z tej właściwości w wierszu 32 formularza 4797. Jeśli nie wypełniasz części III dla jakichkolwiek innych właściwości, wpisz 8220 NA 8221 w linii 32. Jeżeli całkowity zysk jest wyższy niż kwota przechwycenia, wpisz 8220 z formularza 4797 8221 w kolumnie (a) części I formularza 8949 (jeśli transakcja jest krótkoterminowa) lub części II formularza 8949 (jeśli transakcja jest długoterminowa) i pomiń kolumny (b) i (c). W kolumnie (d) formularza 8949 wprowadź nadwyżkę całkowitego wzmocnienia ponad wartość odzysku. Pozostaw kolumny (e) do (g) puste. Wypełnij kolumnę (h). Pamiętaj, aby zaznaczyć pole C u góry części I lub pole F u góry części II tego formularza 8949 (w zależności od tego, jak długo przechowujesz zasób). Strata ze zbycia lub zamiany środka trwałego na własny użytek nie podlega odliczeniu. Ale jeśli miałeś stratę ze sprzedaży lub wymiany nieruchomości przeznaczonych do osobistego użytku, dla których otrzymałeś formularz 1099-S, musisz zgłosić transakcję na formularzu 8949, nawet jeśli szkoda nie podlega odliczeniu. Masz stratę w sprzedaży domu wakacyjnego, który nie jest twoim głównym domem i otrzymałeś formularz 1099-S do transakcji. Zgłoś transakcję w części I lub części II formularza 8949, w zależności od tego, jak długo byłeś właścicielem domu. Wypełnij wszystkie kolumny. Ponieważ strata nie podlega odliczeniu, wprowadź 8220 L 8221 w kolumnie (f). Wprowadź różnicę między kolumną (d) i kolumną (e) jako dodatnią wartością w kolumnie (g). Następnie wypełnij kolumnę (h). (Na przykład, jeśli wpisałeś 5 000 w kolumnie (d) i 6000 w kolumnie (e), wpisz 1000 w kolumnie (g), a następnie wprowadź -0- (5 000 8722 6000 000) w kolumnie (h). pole C na górze części I lub pole F na górze części II tego formularza 8949 (w zależności od tego, jak długo byłeś właścicielem domu). Straty kapitałowe Ogólnie zysk kapitałowy z tytułu sprzedaży obligacji traktowane jako przychód odsetkowy w zakresie naliczonych rabatów rynkowych na dzień zbycia. Zobacz sekcje od 1276 do 1278 i Pub. 550, aby uzyskać więcej informacji na temat rabatu rynkowego. Zobacz Instrukcje dla Formularza 8949, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat sposobu zgłoszenia dyspozycji rynkowej obligacji dyskontowej. Instrumenty dłużne podlegające zapłacie warunkowej Wszelkie zyski ujęte w związku ze sprzedażą, zamianą lub wycofaniem instrumentu dłużnego podlegającego opodatkowaniu zgodnie z metodą obligacji nienotowanych traktowane są jako dochód odsetkowy, a nie jako zysk kapitałowy, nawet jeśli posiada się dany instrument dłużny jako składnik kapitału . Jeżeli sprzedajesz podlegający opodatkowaniu spłatę warunkową instrumentem dłużnym podlegającym metodzie obligacji nietrwałych ze stratą, twoja strata jest zwykłą stratą w zakresie twojego wstępnego rabatu na pierwotną emisję (OID) na instrument dłużny. Jeśli instrument dłużny jest aktywem kapitałowym, traktuj każdą stratę, która jest wyższa niż Twoje wcześniejsze inkluzje OID jako strata kapitałowa. Zobacz regulacje w punkcie 1.1275-4 (b), aby uzyskać wyjątki od tych zasad. W przypadku otrzymania formularza 1099-B (lub oświadczenia zastępczego) informującego o sprzedaży spieniężonego instrumentu dłużnego podlegającego opodatkowaniu z zastosowaniem metody obligacji niestanowiących zadłużenia oraz pola zwykłego w polu 2, może być wymagana korekta. Zgłoś transakcję na formularzu 8949 i wypełnij arkusz kalkulacyjny Form8217 dla korekty instrumentu płatności warunkowej w kolumnie (g), aby obliczyć korektę w kolumnie (g) formularza 8949. Zobacz Pub. 550 lub Pub. 1212 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat wszelkich specjalnych zasad lub dostosowań, które mogą mieć zastosowanie. Sprzedaż umywalkowa ma miejsce, gdy sprzedajesz lub w inny sposób sprzedajesz akcje lub papiery wartościowe (w tym umowę lub opcję nabycia lub sprzedaży akcji lub papierów wartościowych) ze stratą oraz, w ciągu 30 dni przed lub po sprzedaży lub zbyciu,: identyczny towar lub papiery wartościowe, nabyć zasadniczo identyczny towar lub papiery wartościowe w obrocie podlegającym nieograniczonemu obowiązkowi podatkowemu, zawrzeć umowę lub opcję nabycia zasadniczo identycznych akcji lub papierów wartościowych lub nabyć zasadniczo identyczne akcje lub papiery wartościowe dla indywidualnej umowy emerytalnej (IRA) lub Roth IRA. Nie możesz odliczyć strat z wyprzedaży, chyba że strata została poniesiona w ramach zwykłej działalności firmy jako sprzedawca w magazynie lub papierach wartościowych. Podstawą zasadniczo identycznej nieruchomości (lub umowy lub opcji nabycia takiej nieruchomości) jest jej koszt powiększony o niedozwoloną stratę (z wyjątkiem przypadku (4) powyżej). Te zasady sprzedaży prania nie mają zastosowania do umorzenia udziałów w funduszu rynku pieniężnego o zmiennym NAV (wartość aktywów netto). Jeśli otrzymałeś formularz 1099-B (lub oświadczenie zastępcze), pole 1g tego formularza generalnie pokaże, czy wystąpiła jakakolwiek nieprzekazalna strata z tytułu prania i jego kwota, jeśli: • Sprzedane akcje lub papiery wartościowe były zabezpieczonymi papierami wartościowymi (zdefiniowanymi w instrukcji do formularza 8949, kolumna (e)), oraz Zasadniczo identyczny towar lub papiery wartościowe, które kupiłeś, miały taki sam numer CUSIP, jak akcje lub papiery wartościowe sprzedane i kupione na tym samym rachunku, co akcje lub papiery wartościowe, które sprzedałeś. (Numery CUSIP są numerami identyfikacyjnymi.) Jednak nie możesz odliczyć straty z wyprzedaży, nawet jeśli nie jest ona podana na formularzu 1099-B (lub oświadczeniu zastępczym). Aby uzyskać więcej informacji na temat sprzedaży prania, zobacz Pub. 550. Podaj transakcję sprzedaży z wyprzedaży w części I lub części II (w zależności od tego, jak długo posiadałeś akcje lub papiery wartościowe) formularza 8949 z zaznaczonym odpowiednim polem. Wypełnij wszystkie kolumny. Wprowadź 8220 W 8221 w kolumnie (f). Wprowadź jako liczbę dodatnią w kolumnie (g) kwotę straty niedozwoloną. Zobacz instrukcje dla formularza 8949, kolumny (f), (g) i (h). Handlowcy w papierach wartościowych Jesteś inwestorem w papiery wartościowe, jeśli zajmujesz się kupnem i sprzedażą papierów wartościowych na własny rachunek. Aby być zaangażowanym w działalność gospodarczą jako inwestor w papiery wartościowe, wszystkie poniższe stwierdzenia muszą być prawdziwe. Musisz dążyć do czerpania zysków z codziennych ruchów rynkowych cen papierów wartościowych, a nie z dywidend, odsetek czy wzrostu wartości kapitału. Twoja aktywność musi być znaczna. Musisz kontynuować działalność z zachowaniem ciągłości i regularności. Podczas ustalania, czy działalność jest prowadzona, należy wziąć pod uwagę następujące fakty i okoliczności. Typowe okresy posiadania papierów wartościowych kupionych i sprzedanych. Częstotliwość i wartość dolara Twoich transakcji w ciągu roku. Zakres, w jakim prowadzisz działalność, aby uzyskać dochód na utrzymanie. Czas poświęcony na działanie. Jesteś uważany za inwestora, a nie przez inwestora, jeśli twoja działalność nie spełnia powyższej definicji firmy. Nie ma znaczenia, czy nazywasz siebie traderem, czy handlowcem 8220 dni. 8221 Podobnie jak inwestor, przedsiębiorca zazwyczaj musi zgłosić każdą sprzedaż papierów wartościowych (biorąc pod uwagę prowizje i inne koszty nabycia lub zbycia papierów wartościowych) na formularzu 8949, chyba że ma zastosowanie jeden z wyjątków opisanych w instrukcjach do formularza 8949. Jeśli jednak przedsiębiorca dokonał wcześniej wyborów rynkowych (wyjaśnionych poniżej), każda transakcja została zgłoszona w części II formularza 4797 zamiast w formularzu 8949. Niezależnie od tego, czy przedsiębiorca zgłasza swoje zyski i straty na formularzu 8949 lub Formularz 4797, zysk lub strata z tytułu zbycia papierów wartościowych nie jest brana pod uwagę przy obliczaniu zarobków netto z samozatrudnienia w Schedule SE. Zobacz instrukcje dotyczące harmonogramu SE dla wyjątku, który dotyczy sekcji 1256 umów. Ograniczenie kosztów odsetek inwestycyjnych, które ma zastosowanie do inwestorów, nie ma zastosowania do odsetek zapłaconych lub zaciągniętych w działalności handlowej. Przedsiębiorca zgłasza koszty z tytułu odsetek i inne wydatki (z wyłączeniem prowizji i innych kosztów nabycia lub zbywania papierów wartościowych) z działalności handlowej na liście C (zamiast w wykazie A). Przedsiębiorca może również posiadać papiery wartościowe na inwestycje. Zasady dotyczące inwestorów będą miały zastosowanie do tych papierów. Przydzielaj odsetki i inne wydatki między Twoją działalnością handlową a inwestującymi papierami wartościowymi. Wybory typu "mark-to-market" dla handlowców Przedsiębiorca może dokonać wyboru zgodnie z sekcją 475 (f), aby zgłaszać wszystkie zyski i straty z papierów wartościowych posiadanych w związku z działalnością handlową jako zwykły dochód (lub stratę), w tym z papierów wartościowych koniec roku. Papiery wartościowe utrzymywane na koniec roku wynoszą 8220 wartości rynkowej 8221, traktując je jako sprzedane (i ponownie nabyte) w wartości godziwej na ostatni dzień roboczy roku. Zasadniczo wybory muszą być dokonane w terminie wymagalności (bez uwzględnienia przedłużenia) zeznania podatkowego za rok poprzedzający rok, w którym wybory stają się skuteczne. Aby być skutecznym w 2018 r., Wybory musiały zostać dokonane przed upływem terminu zwrotu (nie licząc rozszerzeń), 18 kwietnia 2018 r., Dla większości osób. Terminem na 2018 był 18 kwietnia, zamiast 15 kwietnia, ze względu na wakacje z okazji Dnia Emancypacji w Dystrykcie Kolumbii (nawet jeśli nie mieszkałeś w Dystrykcie Kolumbii). Jeśli mieszkasz w Maine lub w stanie Massachusetts, wybory muszą zostać dokonane do 19 kwietnia 2018 r. Z powodu święta Patriots Day w tych stanach. Począwszy od roku, w którym wybory stają się skuteczne, przedsiębiorca zgłasza wszystkie zyski i straty z papierów wartościowych posiadanych w związku z działalnością handlową, w tym papiery wartościowe utrzymywane na koniec roku, w części II formularza 4797. Jeśli wcześniej dokonałeś wyboru, patrz Instrukcja dla formularza 4797. Szczegółowe informacje na temat dokonywania wyborów rynkowych na 2017 r. można znaleźć w Pub. 550 lub Procedura przychodów 99-17, która znajduje się na stronie 52 Internal Revenue Bulletin 1999-7 na stronie irs. govpubirs-irbsirb99-07.pdf. Jeśli posiadasz papiery wartościowe przeznaczone na inwestycje, musisz je zidentyfikować w swoich rejestrach w dniu ich nabycia (na przykład poprzez przechowywanie papierów wartościowych na oddzielnym rachunku maklerskim). Papiery wartościowe przeznaczone na inwestycje nie są oznaczone na rynku. Krótka sprzedaż Krótka sprzedaż to umowa sprzedaży nieruchomości, którą pożyczyłeś do dostawy do kupującego. W późniejszym terminie możesz kupić zasadniczo identyczną nieruchomość i dostarczyć ją pożyczkodawcy lub dostarczyć nieruchomość, którą posiadałeś, ale której nie chciałeś przekazać w momencie sprzedaży. Myślisz, że wartość akcji XYZ spadnie. Pożyczysz 10 udziałów od swojego brokera i sprzedasz je za 100. Jest to krótka sprzedaż. Później kupiłeś 10 akcji za 80 i dostarczysz je brokerowi, aby zamknąć krótką sprzedaż. Twój zysk wynosi 20 (100 8722 80). Okres utrzymywania. Zazwyczaj okres przechowywania to czas, przez jaki faktycznie posiadana nieruchomość została ostatecznie dostarczona do brokera lub pożyczkodawcy w celu zamknięcia krótkiej sprzedaży. Jednak twój zysk w momencie zamknięcia krótkiej sprzedaży jest krótkotrwały, jeśli (a) posiadałeś identyczną nieruchomość przez okres 1 roku lub mniej w dniu krótkiej sprzedaży, lub (b) nabyłeś nieruchomość zasadniczo identyczną z nieruchomością sprzedaną krótko po krótkiej sprzedaży sprzedaży, ale w dniu zamknięcia krótkiej sprzedaży. Jeśli posiadałeś zasadniczo identyczną nieruchomość przez ponad rok w dniu krótkiej sprzedaży, strata zrealizowana przy krótkiej sprzedaży jest utratą długoterminową, nawet jeśli nieruchomość użyta do zamknięcia krótkiej sprzedaży była utrzymywana przez 1 rok lub krócej . Zgłaszanie krótkiej sprzedaży. Zgłosić każdą krótką wyprzedaż na formularzu 8949 w roku, w którym się zamknie. Jeśli krótka sprzedaż zakończyła się w 2018 r., Ale nie dostałeś formularza 1099-B z 2018 r. (Lub oświadczenia zastępczego) za to, że wszedłeś w niego przed 2017 r., Zgłoś to na formularzu 8949 w części I, z zaznaczonym polem C lub częścią II, z polem F sprawdzane (w zależności od tego, która z tych sytuacji dotyczy). W kolumnie (a) wpisz (na przykład) 8220 100 sh. XYZ Co.82122017 krótka wyprzedaż zamknięta. 8221 Wypełnij pozostałe kolumny zgodnie z ich instrukcjami. Zgłoś krótką sprzedaż w ten sam sposób, jeśli otrzymałeś formularz 1099-B z 2018 r. (Lub oświadczenie zastępcze), który nie wykazuje przychodów (ceny sprzedaży). Zysk lub strata na opcjach Raport na formularzu 8949 zysk lub strata wynikająca z zamknięcia lub wygaśnięcia opcji, która nie jest kontraktem z sekcji 1256, ale stanowi zasób kapitałowy w Twoich rękach. Jeśli zakupiona opcja wygasła, wprowadź datę wygaśnięcia w kolumnie (c) i wpisz 8220 EXPIRED 8221 w kolumnie (d). Jeśli wygasła opcja, która została przyznana (napisana), wpisz datę wygaśnięcia w kolumnie (b) i wpisz 8220 EXPIRED 8221 w kolumnie (e). Wypełnij pozostałe kolumny zgodnie z ich instrukcjami. Zobacz Pub. 550 po szczegóły. Jeśli skorzystałeś z opcji kupna sprzedanej po 2017 roku, otrzymana premia opcyjna zostanie odzwierciedlona w przychodach pokazanych w polu 1d formularza 1099-B (lub oświadczenia zastępczego), które otrzymałeś. Jeśli sprzedałeś opcję kupna przed 2017 rokiem, otrzymana premia opcyjna może nie zostać odzwierciedlona na formularzu 1099-B. Jeśli tak nie jest, wpisz premię jako liczbę dodatnią w kolumnie (g) formularza 8949. Wpisz 8220 E 8221 w kolumnie (f). Za 10 w 2017 roku sprzedałeś Joe opcję kupowania jednej akcji XYZ za 80. Joe później skorzystał z tej opcji. Formularz 1099-B, który otrzymujesz, pokazuje wpływy w wysokości 80. Wprowadź 80 w kolumnie (d) formularza 8949. Wpisz 8220 E 8221 w kolumnie (f) i 10 w kolumnie (g). Uzupełnij pozostałe kolumny zgodnie z instrukcjami. Metoda NAV dla funduszy rynku pieniężnego Jeżeli masz zysk lub stratę kapitałową określoną metodą wartości aktywów netto (NAV) w odniesieniu do udziałów w funduszu rynku pieniężnego NAV, zgłoś o zysku lub stracie kapitału na formularzu 8949, część I, z polem C sprawdzone. Wprowadź nazwę każdego funduszu, a następnie 8220 (NAV) 8221 w kolumnie (a). Wprowadź zysk lub stratę netto w kolumnie (h). Pozostaw wszystkie pozostałe kolumny puste. Zobacz Instrukcje dla Formularza 8949. Niepodzielone zyski kapitałowe obejmują harmonogram nr D, wiersz 11, kwota z pola 1a formularza 2439. Oznacza to udział niepodzielonych długoterminowych zysków kapitałowych regulowanej spółki inwestycyjnej (w tym fundusz inwestycyjny) lub zaufanie do inwestycji w nieruchomości. Jeśli w polu 1b znajduje się kwota, uwzględnij tę kwotę w wierszu 11 arkusza zysku niezabezpieczonego 1250, jeśli wypełnisz wiersz 19 harmonogramu D. Jeśli w polu 1c znajduje się kwota, zobacz Wykluczenie zysku z kwalifikowanej małej firmy (QSB ) Zbiory . później. Jeśli w polu 1d jest kwota, uwzględnij tę kwotę w wierszu 4 28 arkusza zysku z zyskiem, jeśli wypełnisz wiersz 18 harmonogramu D. Uwzględnij na formularzu 1040, wierszu 73 lub formularzu 1040NR, wiersz 69, podatek zapłacony jak pokazano w polu 2 formularza 2439. Zaznacz również pole dla formularza 2439. Dodaj do podstawy zapasów nadwyżkę kwoty uwzględnionej w przychodach ponad kwotę kredytu na zapłacony podatek. Zobacz Pub. 550 po szczegóły. Sprzedaż na ratę Jeśli sprzedałeś nieruchomość (inną niż akcje lub papiery wartościowe dostępne w publicznym obrocie) z zyskiem, a otrzymasz płatność w roku podatkowym po roku sprzedaży, generalnie musisz zgłosić sprzedaż metodą ratalną, chyba że zdecydujesz się tego nie robić. Użyj formularza 6252, aby zgłosić sprzedaż w metodzie ratalnej. Użyj także formularza 6252, aby zgłosić każdą płatność otrzymaną w 2018 r. Ze sprzedaży dokonanej w poprzednim roku, którą zgłosiłeś w metodzie ratalnej. Aby wybrać metodę bez ratowania, należy zgłosić pełną kwotę zysku na formularzu 8949 w sprawie złożonego w odpowiednim czasie zwrotu (z uwzględnieniem rozszerzeń) za rok sprzedaży. Jeśli pierwotny zwrot został złożony w terminie, możesz dokonać wyboru na podstawie zmienionej odpowiedzi złożonej nie później niż 6 miesięcy po terminie zwrotu (bez rozszerzeń). Napisz 8220 Zapisano zgodnie z sekcją 301.9100-2 8221 w górnej części zmienionego zwrotu. Demutualizacja zakładów ubezpieczeń na życie Demutualizacja zakładu ubezpieczeń na życie ma miejsce, gdy towarzystwo ubezpieczeń wzajemnych na życie zmienia się w spółkę akcyjną. Jeśli byłeś posiadaczem polisy lub współmałżonkiem towarzystwa wzajemnego, mógłbyś otrzymać zapasy w spółce akcyjnej lub gotówkę w zamian za swoje udziały kapitałowe we wspólnym przedsiębiorstwie. Jeśli transakcja demutualizacji kwalifikuje się jako reorganizacja wolna od podatku, nie ujmuje się żadnych zysków ani strat związanych z wymianą udziałów kapitałowych w spółce wzajemnej dla akcji. Firma może doradzić, czy transakcja jest reorganizacją wolną od podatku. Twój okres posiadania nowej akcji obejmuje okres, w którym posiadałeś udziały kapitałowe we wspólnym przedsiębiorstwie. Jeśli otrzymałeś gotówkę w zamian za swoje udziały kapitałowe, musisz rozpoznać wszelkie zyski kapitałowe. Jeśli posiadałeś udziały w kapitale powyżej 1 roku, zgłoś zysk jako długoterminowy zysk kapitałowy w części II formularza 8949. Jeśli posiadałeś udział w kapitale na okres 1 roku lub mniej, zgłoś zysk jako krótkoterminowy kapitał uzyskać w części I formularza 8949. Upewnij się, że odpowiednie pole jest zaznaczone u góry formularza 8949. Jeśli transakcja demutualizacji nie kwalifikuje się jako reorganizacja wolna od podatku, musisz rozpoznać zysk lub stratę kapitału. Jeśli posiadałeś udziały w kapitale powyżej 1 roku, zgłoś zysk lub stratę jako długoterminowy zysk lub stratę kapitału w części II formularza 8949. Jeśli posiadałeś udziały w kapitale za okres 1 roku lub mniej, zgłoś zysk lub stratę jako krótkoterminowe zyski lub straty kapitałowe w części I formularza 8949. Upewnij się, że odpowiednie pole jest zaznaczone u góry formularza 8949. Twój okres posiadania nowej akcji rozpoczyna się w dniu następującym po otrzymaniu akcji. Small Business (sekcja 1244) Stock Report to zwykła strata ze sprzedaży, wymiany lub bezwartościowości małych firm (sekcja 1244) zapasy na formularzu 4797. Jednakże, jeżeli całkowita strata jest większa niż maksymalna kwota, którą można traktować jako zwykłą strata za rok (50 000 lub, na wspólny zwrot, 100 000), również zgłasza transakcję na Formularzu 8949 w następujący sposób. W kolumnie (a) wpisać 8220 Kapitałowa część straty z zapasów z sekcji 1244. 8221 Wypełnij kolumny (b) i (c) jak zwykle. W kolumnie (d) wprowadź całkowitą cenę sprzedaży sprzedanego towaru. W kolumnie (e) należy podać całą podstawę sprzedawanego towaru. Wprowadź 8220 S 8221 w kolumnie (f). Zobacz instrukcje dla formularza 8949, kolumny (f), (g) i (h). W kolumnie (g) wprowadź stratę, którą zgłosiłeś na formularzu 4797 dla tej transakcji. Wpisz go jako liczbę dodatnią. Wypełnij kolumnę (h) zgodnie z instrukcjami. Zgłoś transakcję w części I lub części II formularza 8949 (w zależności od tego, jak długo trzymałeś zapas) z zaznaczonym odpowiednim polem. Sprzedałeś zapas części 1244 na 1000. Twoja podstawa wynosiła 60 000. Trzymałeś akcje przez 3 lata. Możesz odebrać 50 000 straty jako zwykłą stratę na formularzu 4797. Aby odebrać resztę straty na formularzu 8949, zaznacz odpowiednie pole u góry. Wpisz 1,000 na formularzu 8949, część II, kolumna (d). Wpisz 60 000 w kolumnie (e). Wpisz 8220 S 8221 w kolumnie (f) i 50 000 (zwykła strata, o której mowa w formularzu 4797) w kolumnie (g). W kolumnie (h) wprowadź (9 000) (1 000 8722 60 000 50 000). Umieść go w nawiasach, aby pokazać, że jest to wartość ujemna. Wyłączenie zysku z kwalifikowanego małego biznesu (QSB) Sekcja zapasów 1202 pozwala na wyłączenie części kwalifikowanego zysku ze sprzedaży lub wymiany akcji QSB. Wyłączenie sekcji 1202 stosuje się wyłącznie do zapasów QSB utrzymywanych przez ponad 5 lat. Jeśli nabyłeś akcje QSB w dniu 17 lutego 2009 r. Lub wcześniej, możesz wykluczyć do 50 kwalifikowanych zysków. Można jednak wykluczyć do 60 kwalifikowanego zysku w niektórych obszarach biznesowych strefy umocnienia. Zobacz zasoby biznesowe strefy umacniania. później. Jeśli nabyłeś akcje QSB po 17 lutego 2009 r. I przed 28 września 2017 r., Możesz wykluczyć do 75 kwalifikowanych zysków. Jeśli nabyłeś akcje QSB po 27 września 2017 r., Możesz wykluczyć do 100 kwalifikowanych zysków. Aby być zapasami QSB, zapasy muszą spełniać wszystkie z poniższych testów. Musi być zapasami w korporacji C (to znaczy nie w zapasach korporacyjnych S). Musiało być pierwotnie wydane po 10 sierpnia 1993 r. Od daty wydania akcji korporacja była korporacją krajową o łącznej wartości brutto 50 mln lub mniej (a) przez cały czas po 9 sierpnia 1993 r., A przed wydaniem akcji oraz (b) niezwłocznie po wydaniu akcji. Aktywa brutto obejmują aktywa każdego poprzednika korporacji. Wszystkie korporacje, które są członkami tej samej kontrolowanej grupy nadrzędnej-zależnej, są traktowane jako jedna korporacja. You must have acquired the stock at its original issue (either directly or through an underwriter), either in exchange for money or other property (other than stock) or as pay for services (other than as an underwriter) to the corporation. In certain cases, you may meet this test if you acquired the stock from another person who met the test (such as by gift or inheritance) or through a conversion or exchange of QSB stock you held. During substantially all the time you held the stock: The corporation was a C corporation, At least 80 of the value of the corporations assets were used in the active conduct of one or more qualified businesses (defined next), and The corporation wasnt a foreign corporation, DISC, former DISC, regulated investment company, real estate investment trust, REMIC, FASIT, cooperative, or a corporation that has made (or that has a subsidiary that has made) a section 936 election. SSBIC. A specialized small business investment company (SSBIC) is treated as having met test 5b. Definition of qualified business. A qualified business is any business that isnt one of the following. A business involving services performed in the fields of health, law, engineering, architecture, accounting, actuarial science, performing arts, consulting, athletics, financial services, or brokerage services. A business whose principal asset is the reputation or skill of one or more employees. A banking, insurance, financing, leasing, investing, or similar business. A farming business (including the raising or harvesting of trees). A business involving the production of products for which percentage depletion can be claimed. A business of operating a hotel, motel, restaurant, or similar business. For more details about limits and additional requirements that may apply, see Pub. 550 or section 1202. Acquisition date of stock acquired after February 17, 2009. When you are determining whether your exclusion is limited to 50, 75, or 100 of the gain from QSB stock, your acquisition date is considered to be the first day you held the stock (determined after applying the holding period rules in section 1223). Empowerment Zone Business Stock You generally can exclude up to 60 of your gain from the sale or exchange of QSB stock held for more than 5 years if you meet the following additional requirements. The stock you sold or exchanged was stock in a corporation that qualified as an empowerment zone business during substantially all of the time you held the stock. You acquired the stock after December 21, 2000, and before February 18, 2009. Requirement 1 will still be met if the corporation ceased to qualify after the 5-year period that began on the date you acquired the stock. However, the gain that qualifies for the 60 exclusion cant be more than the gain you would have had if you had sold the stock on the date the corporation ceased to qualify. Stock acquired after February 17, 2009. You can exclude up to 75 of your gain if you acquired the stock after February 17, 2009, and before September 28, 2017. You can exclude up to 100 of your gain if you acquired the stock after September 27, 2017. More information. For more information about empowerment zone businesses, see section 1397C. If you held an interest in a pass-through entity (a partnership, S corporation, common trust fund, or mutual fund or other regulated investment company) that sold QSB stock, to qualify for the exclusion you must have held the interest on the date the pass-through entity acquired the QSB stock and at all times thereafter until the stock was sold. How To Report Report the sale or exchange of the QSB stock on Form 8949, Part II, with the appropriate box checked, as you would if you werent taking the exclusion. Then enter 8220 Q 8221 in column (f) and enter the amount of the excluded gain as a negative number in column (g). Put it in parentheses to show it is negative. See the instructions for Form 8949, columns (f), (g), and (h). Complete all remaining columns. If you are completing line 18 of Schedule D, enter as a positive number the amount of your allowable exclusion on line 2 of the 28 Rate Gain Worksheet if you excluded 60 of the gain, enter 2 3 of the exclusion if you excluded 75 of the gain, enter 1 3 of the exclusion if you excluded 100 of the gain, dont enter an amount. Gain from Form 1099-DIV. If you received a Form 1099-DIV with a gain in box 2c, part or all of that gain (which is also included in box 2a) may be eligible for the section 1202 exclusion. Report the total gain (box 2a) on Schedule D, line 13. In column (a) of Form 8949, Part II, enter the name of the corporation whose stock was sold. In column (f), enter 8220 Q 8221 and in column (g) enter the amount of the excluded gain as a negative number. See the instructions for Form 8949, columns (f), (g), and (h). If you are completing line 18 of Schedule D, enter as a positive number the amount of your allowable exclusion on line 2 of the 28 Rate Gain Worksheet if you excluded 60 of the gain, enter 2 3 of the exclusion if you excluded 75 of the gain, enter 1 3 of the exclusion if you excluded 100 of the gain, dont enter an amount. Gain from Form 2439. If you received a Form 2439 with a gain in box 1c, part or all of that gain (which is also included in box 1a) may be eligible for the section 1202 exclusion. Report the total gain (box 1a) on Schedule D, line 11. In column (a) of Form 8949, Part II, enter the name of the corporation whose stock was sold. In column (f), enter 8220 Q 8221 and in column (g) enter the amount of the excluded gain as a negative number. See the instructions for Form 8949, columns (f), (g), and (h). If you are completing line 18 of Schedule D, enter as a positive number the amount of your allowable exclusion on line 2 of the 28 Rate Gain Worksheet if you excluded 60 of the gain, enter 2 3 of the exclusion if you excluded 75 of the gain, enter 1 3 of the exclusion if you excluded 100 of the gain, dont enter an amount. Gain from an installment sale of QSB stock. If all payments arent received in the year of sale, a sale of QSB stock that isnt traded on an established securities market generally is treated as an installment sale and is reported on Form 6252. Report the long-term gain from Form 6252 on Schedule D, line 11. Figure the allowable section 1202 exclusion for the year by multiplying the total amount of the exclusion by a fraction, the numerator of which is the amount of eligible gain to be recognized for the tax year and the denominator of which is the total amount of eligible gain. In column (a) of Form 8949, Part II, enter the name of the corporation whose stock was sold. In column (f), enter 8220 Q 8221 and in column (g) enter the amount of the allowable exclusion for the year as a negative number. See the instructions for Form 8949, columns (f), (g), and (h). If you are completing line 18 of Schedule D, enter as a positive number the amount of your allowable exclusion for the year on line 2 of the 28 Rate Gain Worksheet if you excluded 60 of the gain, enter 2 3 of the allowable exclusion for the year if you excluded 75 of the gain, enter 1 3 of the allowable exclusion for the year if you excluded 100 of the gain, dont enter an amount. Alternative minimum tax. If you qualify for the 50, 60, or 75 exclusion, enter 7 of your allowable exclusion for the year on line 13 of Form 6251. If you qualify for the 100 exclusion, leave line 13 of Form 6251 blank. Rollover of Gain From QSB Stock If you sold QSB stock (defined earlier) that you held for more than 6 months, you can elect to postpone gain if you buy other QSB stock during the 60-day period that began on the date of the sale. A pass-through entity also can make the election to postpone gain. The benefit of the postponed gain applies to your share of the entitys postponed gain if you held an interest in the entity for the entire period the entity held the QSB stock. If a pass-through entity sold QSB stock held for more than 6 months and you held an interest in the entity for the entire period the entity held the stock, you also can elect to postpone gain if you, rather than the pass-through entity, buy the replacement QSB stock within the 60-day period. If you were a partner in a partnership that sold or bought QSB stock, see box 11 of the Schedule K-1 (Form 1065) sent to you by the partnership and Regulations section 1.1045-1. You must recognize gain to the extent the sale proceeds are more than the cost of the replacement stock. Reduce the basis of the replacement stock by any postponed gain. You must make the election no later than the due date (including extensions) for filing your tax return for the tax year in which the QSB stock was sold. If your original return was filed on time, you can make the election on an amended return filed no later than 6 months after the due date of your return (excluding extensions). Write 8220 Filed pursuant to section 301.9100-2 8221 at the top of the amended return. To make the election, report the sale in Part I or Part II (depending on how long you, or the pass-through entity, if applicable, owned the stock) of Form 8949 as you would if you werent making the election. Then enter 8220 R 8221 in column (f). Enter the amount of the postponed gain as a negative number in column (g). Put it in parentheses to show it is negative. See the instructions for Form 8949, columns (f), (g), and (h). Complete all remaining columns. Rollover of Gain From Empowerment Zone Assets If you sold a qualified empowerment zone asset that you held for more than 1 year, you may be able to elect to postpone part or all of the gain that you would otherwise include in income. If you make the election, you generally recognize gain on the sale only to the extent, if any, that the amount realized on the sale is more than the cost of qualified empowerment zone assets (replacement property) you purchased during the 60-day period beginning on the date of the sale. The following rules apply. No portion of the cost of the replacement property may be taken into account to the extent the cost is taken into account to exclude gain on a different empowerment zone asset. The replacement property must qualify as an empowerment zone asset with respect to the same empowerment zone as the asset sold. You must reduce the basis of the replacement property by the amount of postponed gain. This election doesnt apply to any gain (a) treated as ordinary income or (b) attributable to real property, or an intangible asset, that isnt an integral part of an enterprise zone business. The District of Columbia enterprise zone isnt treated as an empowerment zone for this purpose. The election is irrevocable without IRS consent. See section 1397C for the definition of empowerment zone and enterprise zone business. You can find out if your business is located within an empowerment zone by using the EZRC Address Locator at egis. hud. govezrclocator. Qualified empowerment zone assets are: Tangible property, if: You acquired the property after December 21, 2000, The original use of the property in the empowerment zone began with you, and Substantially all of the use of the property, during substantially all of the time that you held it, was in your enterprise zone business and Stock in a domestic corporation or a capital or profits interest in a domestic partnership, if: You acquired the stock or partnership interest after December 21, 2000, solely in exchange for cash, from the corporation at its original issue (directly or through an underwriter) or from the partnership The business was an enterprise zone business (or a new business being organized as an enterprise zone business) as of the time you acquired the stock or partnership interest and The business qualified as an enterprise zone business during substantially all of the time you held the stock or partnership interest. See section 1397B for more details. How to report. Report the sale of empowerment zone stock or an empowerment zone partnership interest on Part II of Form 8949 as you would if you werent making the election. Then enter 8220 R 8221 in column (f), and enter the amount of the postponed gain as a negative number in column (g). Put it in parentheses to show it is negative. See the instructions for Form 8949, columns (f), (g), and (h). Complete all remaining columns. Report the sale or exchange of empowerment zone business property on Form 4797. See the Form 4797 instructions for details. Exclusion of Gain From DC Zone Assets If you sold or exchanged a District of Columbia Enterprise Zone (DC Zone) asset that you acquired after 1997 and held for more than 5 years, you may be able to exclude the amount of qualified capital gain that you would otherwise include in income. The exclusion applies to an interest in, or property of, certain businesses operating in the District of Columbia. DC Zone asset. A DC Zone asset is any of the following. DC Zone business stock. DC Zone partnership interest. DC Zone business property. Qualified capital gain. Qualified capital gain is any gain recognized on the sale or exchange of a DC Zone asset that is a capital asset or property used in a trade or business. It doesnt include any of the following gains. Gain treated as ordinary income under section 1245. Section 1250 gain figured as if section 1250 applied to all depreciation rather than the additional depreciation. Gain attributable to real property, or an intangible asset, that isnt an integral part of a DC Zone business. Gain from a related-party transaction. See Sales and Exchanges Between Related Persons in chapter 2 of Pub. 544. See section 1400B for more details on DC Zone assets and special rules. How to report. Report the sale or exchange of DC Zone business stock or a DC Zone partnership interest on Form 8949, Part II, as you would if you werent taking the exclusion. Then enter 8220 X 8221 in column (f). Enter the amount of the exclusion as a negative number in column (g). Put it in parentheses to show it is negative. See the instructions for Form 8949, columns (f), (g), and (h). Complete all remaining columns. Report the sale or exchange of DC Zone business property on Form 4797. See the Form 4797 instructions for details. Exclusion of Gain From Qualified Community Assets If you sold or exchanged a qualified community asset that you acquired after 2001 and before 2017 and held for more than 5 years, you may be able to exclude the qualified capital gain that you would otherwise include in income. The exclusion applies to an interest in, or property of, certain renewal community businesses. Qualified community asset. A qualified community asset is any of the following. Qualified community stock. Qualified community partnership interest. Qualified community business property. Qualified capital gain. Qualified capital gain is any gain recognized on the sale or exchange of a qualified community asset but doesnt include any of the following. Gain treated as ordinary income under section 1245. Section 1250 gain figured as if section 1250 applied to all depreciation rather than the additional depreciation. Gain attributable to real property, or an intangible asset, that isnt an integral part of a renewal community business. Gain from a related-party transaction. See Sales and Exchanges Between Related Persons in chapter 2 of Pub. 544. See section 1400F for more details on qualified community assets and special rules. How to report. Report the sale or exchange of qualified community stock or a qualified community partnership interest on Form 8949, Part II, with the appropriate box checked, as you would if you werent taking the exclusion. Then enter 8220 X 8221 in column (f) and enter the amount of the exclusion as a negative number in column (g). Put it in parentheses to show it is negative. See the instructions for Form 8949, columns (f), (g), and (h). Complete all remaining columns. Report the sale or exchange of qualified community business property on Form 4797. See the Form 4797 instructions for details. Rollover of Gain From Publicly Traded Securities You can postpone all or part of any gain from the sale of publicly traded securities by buying common stock or a partnership interest in a specialized small business investment company during the 60-day period that began on the date of the sale. See Pub. 550. Also see the instructions for Form 8949, columns (f), (g), and (h). Rollover of Gain From Stock Sold to ESOPs or Certain Cooperatives You can postpone all or part of any gain from the sale of qualified securities, held for at least 3 years, to an employee stock ownership plan (ESOP) or eligible worker-owned cooperative, if you buy qualified replacement property. See Pub. 550. Also see the instructions for Form 8949, columns (f), (g), and (h).How to Report Options on Schedule D More Articles No matter what type of options you trade, the capital gains and losses must be disclosed to the IRS. The IRS changed its procedure for reporting option trading in 2017. Investors must now list each short-term and long-term trade on Form 8949, and transfer that information to Schedule D. Options traders do not receive 1099s and must keep accurate records of each transaction to ensure the Schedule D is correct. Gather your brokerage statements and put them in month order. Match up each buy and sell trade through December 31. When finished, separate them into short - and long-term trades. Options you held for less than a year are short-term assets, while those held longer than 1 year are long-term assets. Go to the IRS website and print out a copy of Schedule D and Form 8949. Start with Form 8949 and fill in your name and Social Security number at the top of the form. Next, check one of the three boxes that reports 1099 basis. Since you did not receive a 1099, check Box C. Report your short-term option trading in Part I on Form 8949. On line 2, enter a description of the property in column a. Move to column c and enter the month, day and year you purchased the asset, and in column d, enter the month, day and year you sold the asset. If you shorted the option to open the trade, the date in column d will be earlier than the date in column c. If the option expired, enter that date in column d. Enter all short-term trades in this manner. When finished, go to line 2 and enter the totals for column e and f. Enter your long-term trades in Part II the same way you did in Part 1. Start filling in Schedule D by entering your name and Social Security number at the top of the form. Move down to Part 1, line 3 to report your short-term option trades. Transfer the amounts you entered on Form 8949, line 2, columns e and f, to Schedule D, part 1, line 3, columns e and f. Now subtract column e from column f and enter that amount in column h. Repeat the procedure for your long-term option trades in Part II. Items you will need Monthly brokerage statements IRS Schedule D and Form 8949 Keep precise records of all option trades and reconcile your records against your monthly brokerage statement. Options classified by the IRS as 1256 contracts are not reported on Form 8948 or Schedule D. Option 1256 contracts are marked to market non-equity options and dealer equity options and are normally traded by securities dealers. jest BBB Logo BBB (Better Business Bureau) Kopia praw autorskich Zacks Investment Research W centrum wszystkiego, co robimy, jest silne zaangażowanie w niezależne badania i dzielenie się dochodowymi odkryciami z inwestorami. Dążenie do zapewnienia inwestorom przewagi handlowej doprowadziło do stworzenia naszego sprawdzonego systemu ratingowego Zacks Rank. Od 1986 roku prawie potroiła SampP 500 ze średnim zyskiem 26 na rok. Zwroty te obejmują okres od 1986 do 2017 r. I zostały zbadane i potwierdzone przez niezależną firmę księgową Baker Tilly. Odwiedź wydajność, aby uzyskać informacje o numerach wydajności pokazanych powyżej. Dane z NYSE i AMEX są opóźnione o co najmniej 20 minut. Dane NASDAQ są opóźnione o co najmniej 15 minut.

No comments:

Post a Comment